¡Oferta!

WORLD ENGLISH 2B COMBO SPLIT+CDROM 2ED

NIVEL 4

Featuring content from National Geographic and TED, the new edition of the four-level, integrated-skills World English series brings the most amazing stories about our planet and compeling ideas from around the world to the classroom. Riveting images, fascinating topics, and inspiring video from remarkable thinkers and doers will motivate learners to engage with ideas and each other. For shorter course options, each Combo Split for World English, Second Edition offers one half of the student book material along with the relevant print workbook activities and your choice of the Student CD-ROM or Online Workbook.

Editorial:
Autores:
Edición:
Número de Paginas:

NIVEL 4

No hay valoraciones aún.

Sé el primero en valorar “WORLD ENGLISH 2B COMBO SPLIT+CDROM 2ED”